استفاده از خرما برای کاهش وزن
نوشته شده توسط : sibesalamati

استفاده از خرما برای کاهش وزن و خرما و کاهش وزن گرداوری شد

استفاده از خرما برای کاهش وزن

 

پروسه ای به نام کاهش وزن در هر فردی با توجه به میزان و ریتم افزایش وزن او کاملا متفاوت است. به عنوان مثال در برخی از افراد این کاهش وزن به سرعت اتفاق می افتد اما در برخی دیگر بسیار دیرتر که علت آن به چگونگی و میزان چربی های انباشته در داخل بدن آنها وابسته است ، چربی هایی که در ظاهر مشخص نیستند اما وجود دارند و افزایش وزن به شما می دهند. یکی از راهکارهای کاهش وزن استفاده از خرما است. شاید در ابتدا با دیدن تیتر این خبر کمی تعجب کرده باشید اما باید توجه داشته باشید که چنین ادعایی امکان پذیر است.

برای آشنایی با حقیقت این صحبت تنها کافی است که یک روز خود را خرما سپری کنید و با روز عادی خود مقایسه کنید. معمولا روزهایی که شما از خرما استفاده می کنید روزهایی است که بسیار دیرتر گرسنه می شوید و صداهای مربوط به گرسنگی را کمتر می شنوید. در این روزها شما از خوردن انواع تنقلات صرف نظر خواهید کرد زیرا میلی به خوردن آنها ندارید. بنابراین با این تغییر در رژیم غذایی خود تغییری بزرگ به اسم کاهش وزن را تجربه می کنید که برای هر فردی یک آرزوی دست نیافتنی است.

اما علت این تغییر در عادات غذایی شما چیست؟!!! در داخل خرما فیبر زیادی موجود است. حضور فیبر زیاد در هر غذایی دو حسن بزرگ به دنبال دارد . یکی از حسن ها در ارتباط با رفع یبوست و ماندگاری مدفوع در داخل روده ها می باشد و حسن دیگر در ارتباط تغییر در اشتهای شما خواهد بود. معمولا اشتها با پرشدن معده ی شما از بین خواهد رفت. به چنین ترتیبی دیگر کمتر از انواع مواد غذایی استفاده می کنید و این خود یک گام به سوی کاهش وزن است که بر اثر مصرف خرما به دست می آید.

خرما کالری بالایی دارد بنابراین در مصرف آن اعتدال را رعایت کنید. سعی کنید تا به جای استفاده از انواع بیسکوویت ها ، کیک ها و . . . تنها از یک خرما با چای استفاده کنید. این خرما به مراتب بیشتر از یک بیسکوویت از گرسنگی شما جلوگیری خواهد کرد. علاوه بر آن شما با مصرف خرما می توانید قند مناسب ، کلسیم ، پتاسیم ، فسفر و انواع ویتامین ها را به صورت همزمان به بدن خود وارد کنید و از سلامتی که به دست آورده اید لذت ببرید.





:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: